Sony X Słuchawki
SIMON COWELL WSPÓŁPRACUJE Z FIRMĄ SONY, TWORZĄC SŁUCHAWKI X DLA PRAWDZIWYCH MIŁOŚNIKÓW MUZYKI
Słuchaj muzyki w sposób zamierzony przez samych artystów SAN DIEGO (10 września 2012 r.) - Firma Sony ujawniła dziś słuchawki X, które powstały we współpracy z Syco Entertainment, międzynarodową spółką joint venture Simona Cowella i Sony Music Entertainment. Łącząc doświadczenie Cowella w poszukiwaniu doskonałej muzyki z legendarnym doświadczeniem Sony w produkcji audio, nowe słuchawki X oferują miłośnikom muzyki najdokładniejszą możliwą reprodukcję dźwięku, wraz z doskonałym stylem i jakością.
Firma Sony zawsze dążyła do zapewnienia wyjątkowego dźwięku, a tym razem inżynierowie dźwięku firmy, wraz z Simonem Cowellem, byli w stanie zapewnić poziom jakości dźwięku i stylu, który nie ma sobie równych.
Sony X Słuchawki
"Zdecydowałem się na stworzenie słuchawek z Sony po prostu dlatego, że chciałem czegoś więcej niż to, co rynek ma nam dziś do zaoferowania" - powiedział Cowell. - "Słuchałem wszystkich istniejących słuchawek, dosłownie każdej z nich. Sony i ja połączyliśmy siły, aby stworzyć najlepsze słuchawki na świecie. I jesteśmy absolutnie zachwyceni tym, co udało nam się osiągnąć. Kiedy założysz słuchawki X, poczujesz się prawie tak, jakbyś był w studiu nagraniowym, w samym środku nagrania. Dźwięk jest tak czysty."
"Nasze słuchawki X są przeznaczone dla prawdziwych miłośników muzyki, dla tych fanów dobrego brzmienia, którzy podzielają nieugiętą pasję Sony do muzyki i dokładności dźwięku" - powiedział Andrew Sivori, wiceprezes działu personal audio w Sony Electronics. - "Stworzone rękami inżynierów Sony i Simona Cowella, nowe słuchawki o współczesnym wzornictwie zapewniają po prostu niezapomniane wrażenia słuchowe".
Bogaty i mocny dźwięk
Wysokiej klasy słuchawki X charakteryzują się zaawansowaną konfiguracją akustyczną z wysoką izolacją szumów i wyjątkową odpowiedzią na basy. 50-milimetrowe przetworniki wytwarzają bogaty dźwięk, który rozciąga się w pełnym zakresie częstotliwości, idealny dla wszystkich popularnych stylów muzycznych.
Poduszki nauszne, wykonane z materiału Memory Foam, który zmniejsza nacisk na uszy, pozwalają słuchawkom dopasować się do kształtu każdego ucha, zapewniając doskonałą izolację akustyczną. Oprócz poprawy reprodukcji sub-basu słuchawek, poduszki nauszne zapewniają dodatkowy komfort i są idealne do dłuższego noszenia.
Zawrotny design
Słuchawki X wyglądają tak dobrze, jak brzmią. Dzięki aluminiowym poduszkom nausznym, mechanizmom obrotowym i wtyczkom, słuchawki są tak samo imponujące na zewnątrz, jak i wewnątrz.
Sony X Słuchawki
Ich składana konstrukcja pozwala na obracanie dźwiękochłonnych nauszników w celu uzyskania najlepszego możliwego dźwięku i komfortu. Ponadto po złożeniu z łatwością mieszczą się w dołączonej do zestawu walizce transportowej.
Radełkowane ząbki na odłączanej powierzchni kabla słuchawek X zapobiegają tarciu i plątaniu się kabli. Dla miłośników iPoda®, iPhone'a® i iPada® słuchawki X są wyposażone w 3-przyciskowy pilot Apple® z mikrofonem do wybierania utworów i regulacji głośności.
THE X FACTOR show muzyczne
Nowe słuchawki zostaną zaprezentowane podczas pokazu THE X FACTOR w obecności wielu gwiazd w Los Angeles 11 września. Jako oficjalny partner projektu THE X FACTOR, nowe słuchawki X można zobaczyć w niektórych odcinkach tego sezonu programu.
Koszt i dostępność
Słuchawki X wejdą do sprzedaży 10 września 2012 r. w Sony Stores online pod adresem http://store.sony.com, od 15 września w sklepach Sony, a do końca miesiąca u wszystkich oficjalnych sprzedawców detalicznych Sony na całym świecie. Cena: 299 dolarów. Więcej informacji i zdjęć można znaleźć na stronie www.sony.com/news.
Sony X Słuchawki
Najnowsze informacje na temat słuchawek X można znaleźć na stronie www.sony.com/XHeadphones lub śledzić nas na Twitterze pod #SonyX. Nie zapomnijcie również przeczytać bloga Sony, gdzie już wkrótce pojawi się możliwość wygrania nowych słuchawek X.
SYCO ENTERTAINMENT
Syco Entertainment to wiodąca globalna firma zajmująca się produkcją muzyczną, telewizyjną, filmową i cyfrową. Syco jest spółką joint venture pomiędzy Simonem Cowellem a Sony Music Entertainment i posiada biura w Londynie i Los Angeles. W branży muzycznej i telewizyjnej Syco jest znane z takich programów telewizyjnych jak The X Factor i Got Talent, a także z artystów: One Direction, Leona Lewis, Susan Boyle, Cher Lloyd, Il Divo, Labrinth, Loveable Rogues i Jonathan & Charlotte, Melanie Amaro, Josh Krajcick, Chris Rene, Astro, Rachel Crow i Marcus Canty.
Program THE X FACTOR po raz pierwszy pojawił się w Wielkiej Brytanii w 2004 roku. Nadawany jest na kanale ITV1. Projekt muzyczny X Factor od ośmiu lat jest numerem jeden w Wielkiej Brytanii. Finał w 2010 roku miał rekordową liczbę widzów - 21,2 mln osób oglądało program, czyli 65% populacji kraju. Finałowe show w 2011 roku odbyło się na Wembley Arena z udziałem 12000 osób. Był to najpopularniejszy program telewizyjny tego roku. Jesienią 2011 roku program The X Factor pojawił się na antenie Fox Television America i od razu stał się najpopularniejszym telewizyjnym improwizowanym show sezonu. The X Factor zwyciężył w rankingach popularności sieci Fox w listopadzie w przedziale wiekowym 18-49. Stało się to dopiero po raz drugi w historii kanału. Wersja amerykańska jest nadawana w 166 krajach. Ponad 41 krajów ma swoje własne wersje programu The X Factor. Muzyczne talenty odkryte dzięki The X Factor sprzedały ponad 100 milionów płyt na całym świecie, w tym 110 hitów z pierwszych miejsc list przebojów, 270 hitów z Top 10 i 501 hitów z Top 50.
Sony X Słuchawki
Program America's Got Talent wystartował w 2006 roku jako America's Got Talent. Ostatnie cztery sezony programu NBC America's Got Talent były najwyżej ocenianymi programami sieciowymi w USA ze średnią oglądalnością na poziomie 16,4 mln widzów. Wersja amerykańska jest nadawana w 177 krajach. W Wielkiej Brytanii program Britain's Got Talent został uruchomiony w 2007 roku i stał się najpopularniejszym programem telewizyjnym roku. Finał 2012 roku, w którym wystąpili Ashleigh Butler i Pudsey, oglądała rekordowa liczba 14,5 miliona widzów, co uczyniło go najlepiej zarabiającym programem roku. Obecnie 54 kraje mają swoje własne wersje programu. Finał chińskiej wersji programu w 2011 roku pobił wszelkie rekordy oglądalności, gromadząc 60 milionów widzów.